سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعات عمومی - معارف اسلامی
 
...
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 88/2/27 توسط ایران
5-محمد . ش . پ با نام مستعار همایون:

سن: 38 سال    محل تولد:تهران    وضعیت تاهل:متاهل    تحصیلات:سوم دبیرستان    محل سکونت:تهران

از فعالیت های مجرمانه  محمد . ش . پ بایستی به انتشار و تبلیغ کتب ضاله و ضد دین اشاره نمود که این امر موجب اشاعه و انتشار گسترده این مطالب ضاله در سطح اینترنت گردید

همایون از مدیران اصلی پایگاه اینترنتی ضد دینی و مستهجن شهوت سرا می باشد. متهم وی  به دلیل داشتن روابط عمومی فوق العاده ، اقدام به جذب مخاطبین بیشتر برای این پایگاه نموده است و تسلط و روابط عمومی قوی وی موجب گشته بود تا نظرات وی در عزل و نصب مدیران این پایگاه به شدت مورد توجه مالکان پایگاه اینترنتی قرار گیرد.

از فعالیت های مجرمانه وی بایستی به انتشار و تبلیغ کتب ضاله ضد دین اشاره نمود که این امر موجب اشاعه و انتشار گسترده این مطالب ضاله در سطح اینترنت گردید.

 
 6- احمد رضا . ه . پ با نام مستعار مهیار:

سن: 38 سال    محل تولد: شیراز     وضعیت تأهل: متأهل    تحصیلات: دکترا     محل سکونت: شیراز

نامبرده را می توان یکی از فعالترین اعضا پایگاه های اینترنتی  ضد دین و مستهجن نگار فارسی نامید. وی ضمن ارتباط و همکاری نزدیک چندین ساله با متهم حسن . س اقدام به تولید و انتشار محتوای مستهجن برای  پایگاه های ضد دین و مستهجن متعدد از جمله shahvatsara.com ، avizoon.com ، amizesh,com نموده است.

احمد رضا . ه . پ علاوه بر نگارش و انتشار داستان های مستهجن در موضوع روابط جنسی خلاف شرع و غیر متعارف و انتشار آنها ، شخصا اقدام به ارسال تصاویر و کلیپ های مستهجن برای فهرست های پست الکترونیک می نمود که منجر به اشاعه گسترده این مطالب در سطح اینترنت       می گردید.

از فعالیت های اصلی و گسترده متهم احمد رضا هـ . پ نگارش و انتشار داستانهای مستهجن چند قسمتی با موضوع روابط جنسی ضربدری و همجنس‌بازی بوده است. وی علاوه بر نگارش و انتشار داستان های مستهجن در موضوع روابط جنسی خلاف شرع و غیر متعارف و انتشار آنها ، شخصا اقدام به ارسال تصاویر و کلیپ های مستهجن برای فهرست های پست الکترونیک می نمود که منجر به اشاعه گسترده این مطالب در سطح اینترنت می گردید.

 7- محمد مهدی.ب  با نام مستعار مهدی وینستون:

محل تولد: تهران      وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات:  دیپلم      محل سکونت: تهران

یکی از جرائم  محمد مهدی.ب  تشویق کاربران پایگاه اینترنتی شهوت سرا به انتخاب و معرفی برترین تصویر مستهجن می باشد.نامبرده فعالیت خود را در موضوع انتشار تصاویر مستهجن در بخش های مختلف تالار گفتگوی این پایگاه متمرکز نموده بود.

وی از عناصر فعال مدیریت پایگاه اینترنتی شهوت سرا می باشد که در سایر پایگاه های اینترنتی مستهجن نگار نیز فعالیت جدی داشته است. یکی از جرائم نامبرده تشویق کاربران پایگاه اینترنتی شهوت سرا به انتخاب و معرفی برترین تصویر مستهجن می باشد.نامبرده فعالیت خود را در موضوع انتشار تصاویر مستهجن در بخش های مختلف تالار گفتگوی این پایگاه متمرکز نموده بود.

 

 
8ـ فراز . ن  با نام کاربری فراز:

سن: 27 سال     محل تولد: تهران    وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: دانشجو     محل سکونت: تهران

وی تا زمان دستگیری شخصاً اقدام به راه اندازی و مدیریت یک وبلاگ مستهجن نموده بود. همچنین نامبرده با حسن.س  در طراحی و راه‌اندازی و مدیریت پایگاه های مستهجن Iran69.com، amizesh.com و... همکاری

فراز ن همچنین در مدیریت سایتهای فوق فعالیت می‌نموده است. متهم یکی از طراحان پایگاهای مستهجن و ضد دینی فارسی زبان می باشد. لازم به ذکر است وی مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات د. گ می باشد.

نموده است. وی همچنین در مدیریت سایتهای فوق فعالیت می‌نموده است. متهم یکی از طراحان پایگاهای مستهجن و ضد دینی فارسی زبان می باشد . لازم به ذکر است وی مدیر عامل شرکت فناوری اطلاعات د. گ می باشد.

 
 
 9- احسان ب. ش:

سن: 29 سال     محل تولد: مشهد      وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: دیپلم     محل سکونت: مشهد

نامبرده یکی از عناصر سودجوی اینترنتی است که به طمع منافع مالی و به قصد حمایت از فعالیت های مستهجن نگاری با علم و اطلاع قبلی اقدام به فروش امتیاز و نرم‌افزار مدیریت محتوای فارسی جهت استفاده در تالارهای گفتگو و آپلودسنتر پایگاه های ضد دین و مستهجن شهوت‌سرا نموده است.نامبرده در طراحی تالار های گفتگوی پایگاه شهوت سرا دخالت داشته است.

 

  



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 88/2/27 توسط ایران
شبکه مضلین سه
پایگاه اینترنتی مستهجن نگار و ضد دینی شهوت سرا یکی از دهها پایگاه اینترنتی فارسی زبان است که در راستای پیشبرد اهداف استکبار جهانی به فعالیت جدی مشغول بود.این پایگاه اینترنتی در سال 2006 تاسیس شده است.

باسمه تعالی 

معرفی

ویژگی اصلی پایگاه های اینترنتی همچون شهوتسرا وارد کردن  بازدیدکننده به صحنه تولید و انتشار محتوای ضد دینی و مستهجن   می باشد.

پایگاه اینترنتی مستهجن نگار و ضد دینی شهوت سرا یکی از دهها پایگاه اینترنتی فارسی زبان است که در راستای پیشبرد اهداف استکبار جهانی به فعالیت جدی مشغول بود.این پایگاه اینترنتی در سال 2006 تاسیس شده است.

پایگاه اینترنتی شهوت سرا شامل بخش های صفحه اصلی، تالار های گفتگو و آپلود سنتر اختصاصی بوده است. ویژگی اصلی پایگاه های اینترنتی همچون شهوتسرا وارد کردن  بازدیدکننده به صحنه تولید و انتشار محتوای ضد دینی و مستهجن می باشد.

1- حسن . س با اسامی مستعار "سامان شهابی" و "امین":

سن: 24 سال    محل تولد: شیراز    وضعیت تاهل:مجرد    تحصیلات:دانشجو    محل سکونت:شیراز

متهم مذکور تمامی هزینه های این پایگاه را تقبل و پرداخت نموده است.لازم به ذکر است وی از حمایت های مالی و فنی یکی از شرکت های آمریکایی در این زمینه استفاده کرده است

حسن .س با اسامی مستعار سامان شهابی و امین مدیر فنی پایگاه اینترنتی ضد دینی و مستهجن شهوت سرا می باشد. وی مسئولیت کامل پشتیبانی فنی مالی سایت ضد دینی و مستهجن شهوت سرا را بر عهده داشته است. نامبرده در تلاش برای جلوگیری از کاهش مخاطبین این پایگاه اینترنتی در اثر فیلترینگ اقدام به ثبت 20 آدرس اینترنتی برای این پایگاه نموده است.

بخش های مختلف این پایگاه اینترنتی توسط وی طراحی شده است.حسن . س جهت تسهیل فعالیت کاربران اقدام تاسیس و راه اندازی آپلود سنتر اختصاصی برای این پایگاه اینترنتی نموده است که تا پایان فعالیت بیش از 35000 هزار قطعه تصویر ضد دینی و مستهجن در آن ذخیره و منتشر شده است.

حسن .س را می توان یکی از مهمترین افراد پیشگام در زمینه تولید محتوای مستهجن با منشاء ایرانی معرفی نمود که این تصاویر را از منابع مختلف از جمله  تصاویر گرفته شده از طریق دوربین مخفی در استخر های زنانه ، تصاویر اخذ شده از صحنه های تجاوز به عنف و ... تهیه و سپس در پایگاه های اینترنتی مختلف منتشر می نمود... وی از پیشگامان سازماندهی و هماهنگ سازی فعالیت پایگاه های اینترنتی مستهجن نگار فارسی می باشد.

همانگونه که ذکر شد متهم مذکور تمامی هزینه های این پایگاه را تقبل و پرداخت نموده است.لازم به ذکر است وی از حمایت های مالی و فنی یکی از شرکت های آمریکایی در این زمینه استفاده کرده است.

از دیگر پایگاه های اینترنتی ضد دینی و مستهجنی که توسط حسن.س راه اندازی شده است ، می توان به iran666.com ، iran69.com ، amizesh.com و ... اشاره کرد.لازم به ذکر است نامبرده را می توان یکی از مهمترین افراد پیشگام در زمینه تولید محتوای مستهجن با منشاء ایرانی معرفی نمود که این تصاویر را از منابع مختلف از جمله  تصاویر گرفته شده از طریق دوربین مخفی در استخر های زنانه ، تصاویر اخذ شده از صحنه های تجاوز به عنف و ... تهیه و سپس در پایگاه های اینترنتی مختلف منتشر می نمود.

از دیگر فعالیت های وی می توان به حمایت وی از وبلاگ های مستهجن نگار با ارائه فضای رایگان اینترنتی برای بارگذاری تصاویر ، ثبت آدرس های مختلف اینترنتی برای اکثریت پایگاه های مستهجن نگار فارسی ، بروز نمودن طراحی پایگاه های مستهجن به قصد افزایش جذابیت آنها ، تبادل تصاویر و کلیپ های مستهجن با مدیران سایر پایگاه های مستهجن نگار و... اشاره نمود.

یکی از مهمترین فعالیت های مجرمانه متهم فوق انتشار داستان های مستهجن فارسی در پایگاه های مستهجن خود می باشد. همچنین وی از پیشگامان سازماندهی و هماهنگ سازی فعالیت پایگاه های اینترنتی مستهجن نگار فارسی می باشد.

 2- علیرضا . ا :

محل تولد: ابهر    وضعیت تاهل:مجرد    تحصیلات:دانشجو    محل سکونت:ابهر

نامبرده اقدام به مدیریت  پایگاه اینترنتی ضد دین و مستهجن نگار سفید برفی می نماید. وی پس از کسب تجربیات کافی در زمینه مدیریت و اداره پایگاه های اینترنتی مستهجن ، مدیریت محتوایی پایگاه شهوت سرا را بر عهده می گیرد.

علیرضا ا. اولین داستان مستهجن فارسی با موضوع "شکنجه و سوء استفاده جنسی از دختران خردسال" را در پایگاه اینترنتی شهوت سرا منتشر می نماید.

از اقدامات موثر وی در تلاش برای افزایش جذابیت این پایگاه ضد اخلاقی می توان به طراحی و اجرای مسابقه داستان نویسی مستهجن با موضوعاتی از جمله "فستیوال تابستانه داستان نویسی مستهجن علیه حجاب اسلامی" در این پایگاه اشاره نمود.لازم به ذکر است نامبرده اولین داستان مستهجن فارسی با موضوع "شکنجه و سوء استفاده جنسی از دختران خردسال" –که توسط متهم مهدی.ع به نگارش در آمده است- را در پایگاه اینترنتی شهوت سرا منتشر می نماید.

 

 3- بهروز . آ . ف با نام کاربری بهروز:

محل تولد: تهران    وضعیت تاهل:متاهل    تحصیلات:دیپلم    محل سکونت:دبی

وی یکی از مهمترین گردانندگان اصلی پایگاه اینترنتی ضد دین و مستهجن شهوت سرا می باشد.از فعالیت های ویژه نامبرده می توان به تاسیس یک پایگاه اینترنتی خصوصی جهت حفظ ارتباط با مدیران و گردانندگان اصلی پایگاه اشاره نمود که بعنوان پاتوق خصوصی مدیران پایگاه مستهجن مذکور از آن استفاده می گردید.

یکی دیگر از جرائم  بهروز . آ . ف خرید امتیاز بازی های مستهجن رایانه ای تحت مالکیت پایگاه اینترنتی شهوت سرا برای استفاده نوجوانان اشاره نمود. وی حدود 28 سرفصل غیر اخلاقی با بی شرمانه ترین موضوعات از قبیل : برقراری رابطه جنسی با احشام ، افراد مونث باردار و ... را در پایگاه اینترنتی شهوت سرا ایجاد و کاربران را به مشاهده و انتشار محتوا با این مضامین تشویق می نمود.

یکی دیگر از جرائم این متهم خرید امتیاز بازی های مستهجن رایانه ای تحت مالکیت پایگاه اینترنتی شهوت سرا برای استفاده نوجوانان اشاره نمود. وی حدود 28 سرفصل غیر اخلاقی با بی شرمانه ترین موضوعات از قبیل برقراری رابطه جنسی با احشام ، افراد مونث باردار و ... را در پایگاه اینترنتی شهوت سرا ایجاد و کاربران را به مشاهده و انتشار محتوا با این مضامین تشویق می نمود.

نامبرده با وجود برخورداری از تمکن مالی کامل و عدم محدودیت در برخورداری از هرگونه تفریحات سالم و اقامت در دبی ، از خارج از کشور اقدام به ارسال تصاویر ، فیلم و مطالب ضد دینی و مستهجن و انتشار آنها در صفحه اصلی و تالار های گفتگوی این پایگاه مستهجن نگار می نمود.

 4- حمید . ن :

سن: 21 سال    محل تولد: تهران    وضعیت تاهل:مجرد    تحصیلات:دیپلم    محل سکونت:تهران

از دیگر فعالیت های مجرمانه  "حمید . ن" می توان به شراکت در جرائم اقتصادی شرکت های هرمی همچون گلدکوئیست اشاره نمود که در این زمینه پرونده جداگانه ای برای وی مفتوح و در حال رسیدگی می باشد.

متهم حمید . ن یکی از گردانندگان اصلی پایگاه اینترنتی ضد دین و مستهجن شهوت سرا می باشد.وی مدیریت بخش تصاویر مستهجن خارجی در بخش تالار های گفتگوی سایت شهوت سرا را برعهده داشته است.

نامبرده در دوران فعالیت خود در این پایگاه اینترنتی در حدود ده ها هزار تصویر مستهجن با بالاترین تفکیک پذیری (Resolution) را در پایگاه اینترنتی منتشر نموده است.

از دیگر فعالیت های مجرمانه وی می توان به شراکت در جرائم اقتصادی شرکت های هرمی همچون گلدکوئیست اشاره نمود که در این زمینه پرونده جداگانه ای برای وی مفتوح و در حال رسیدگی می باشد.

 

 



مرکز بررسی جرائم سازمان یافته منتشر کرد
شبکه مضلین چهار
عناصر شبکه مضلین چهار اقدام به راه اندازی اولین پایگاه های اینترنتی در زمینه ترویج انتشار محتوای ضد دین و مستهجن با رویکرد روابط نامشروع با محارم و روابط نامشروع نامتعارف (خشونت بار و ...) بصورت کاملا فارسی نمودنده و در این زمینه فعالیت می نمودند .
"باسمه تعالی"
 
معرفی عناصر شبکه مضلین 4
 
عناصر شبکه مضلین چهار اقدام به راه اندازی اولین پایگاه های اینترنتی در زمینه ترویج  انتشار محتوای ضد دین و مستهجن با رویکرد روابط نامشروع با محارم و روابط نامشروع نامتعارف (خشونت بار و ...) بصورت کاملا فارسی نمودنده و در این زمینه فعالیت می نمودند .
حمید . ن با نام مستعار "سپیده کیانی" :

سن:21 سال        محل تولد:کرمانشاه        وضعیت تاهل:مجرد        تحصیلات:دیپلم        محل سکونت:کرمانشاه

متهم حمید.ن با نام مستعار سپیده کیانی مدیر و راه انداز سایت مستهجن فایر... و تعدادی دیگر از سایت های مستهجن می باشد.

وی اقدام به نگارش دهها داستان مستهجن و انتشار آنها در پایگاه اینترنتی خود نموده بود. این داستانها که با قلمی توانا بنگارش درآمده است ، عمدتا فقط در پایگاه مستهجن نگار مذکور مشاهده شده است.

نامبرده بصورت هدفمند محتویات مستهجن خارجی با مضامینی مشابه ارتباط نامشروع با محارم را جمع آوری و در سایت اصلی خود منتشر می نموده است.

 

پایگاه اینترنتی اصلی متهم حمید.ن شامل بخش های کلیپ ها و داستان ها و عکس های ایرانی و خارجی با موضوعات روابط نامشروع ، برقراری رابطه جنسی با حیوانات و کارتون های مستهجن بوده است.

همچنین یکی دیگر از فعالیت های نامبرده راه اندازی بخش انجمن های گفتگو در این پایگاه اینترنتی بود که شامل بخش های عکس های مستهجن ایرانی و خارجی، داستان های مستهجن ایرانی و خارجی،ک لیپ های مستهجن ایرانی و خارجی شده و  در قالب اختصاصی فعالیت این پایگاه ،  (یعنی  روابط نامشروع با محارم و روابط نامشروع نامتعارف ) در آن منتشر شده بود.

از فعالیت های وی جمع آوری محتویات مستهجن (عکس،فیلم،داستان) از روابط نامشروع دیگر کاربران و انتشار آن در پایگاه اینترنتی مستهجن نگار خود بوده است.

وی همچنین تلاش به راه اندازی چند جنبش اینترنتی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایت خود نموده است.

بنابر اعترافات ، نامبرده  تاکنون هزاران دلار از حساب های مالی  دیگران را در سایت های مختلف استفاده نموده است.

از فعالیت های مجرمانه شاخص وی اقدام به کلاهبرداریهای مالی از طریق راه اندازی چندین پایگاه اینترنتی با پوشش مالی و تبلیغ آن در پایگاه های مطرح مالی دنیا بوده است. وی پس از راه اندازی این پایگاهها و تبلیغات گسترده در مورد آنها (بصورتی که در برهه ای از زمان در رنکینگ سایت گوگل در بین پایگاه های مالی در رتبه سوم بوده است) اطلاعات خصوصی کارت های اعتباری کاربران سایت های مالی را ربوده و در موارد مختلف از آنها استفاده می کرده است.

از نامبرده تاکنون چندین هزار حساب اعتباری بسرقت رفته از اشخاص حقیقی و حقوقی مختلف کشف گردیده است. وی پس از یک فرآیند مالی پیچیده ارزهای بدست آمده را به ریال تبدیل نموده و موفق به نقد کردن بخشی از آنان شده بود.

نامبرده با استفاده از اعتبار حساب های مذکور ، اقدام به خرید یک سرور مجازی( (VPS فقط جهت آپلود فیلم های مستهجن خود برای سایت اصلیش نموده است.

 

محمد مهدی . م :

سن:23 سال        محل تولد:تهران        وضعیت تاهل:مجرد        تحصیلات:دیپلم        محل سکونت:تهران

متهم محمد مهدی.م مدیر پایگاه مستهجن ایران فت (اولین و تنها پایگاه اینترنتی فارسی زبان در زمنیه روابط نامشروع فتیش شامل بخش های صفحه اصلی ،گالری عکس و فیلم ، انجمن های گفتگو) می باشد.

وی در پایگاه خود چندین لینک اختصاصی از پایگاه های صهیونیستی -با پسوند اختصاصی اسرائیل- قرار داده بود . (لینک اختصاصی بدین معناست که لینک قرار داده شده مختص یک فرد می باشد و با هر کلیک بر روی آن لینک مبلغ مشخصی به حساب لینک دهنده واریز می شود.)

نامبرده تعداد 1114 لینک مرتبط با موضوع روابط نامشروع فتیش را در این پایگاه قرار داده است که بیانگر  ارتباط وی با سایر پایگاههای دارای این مضامین می باشد.

متهم اعتراف نموده است ، بدلیل نادربودن محتوای متن مستهجن فارسی با این مضامین ، حدود 5 سال وقت خود را صرف جمع آوری این نوع از محتویات مستهجن نموده و پس از ترجمه محتویات انگلیسی ، آنها را در پایگاه اینترنتی مستهجن نگار خود قرار می داده است.

میانگین بازدید روزانه از سایت وی حدود 10000 آی پی بازدید در روز بوده است که درصد بالایی از مخاطبان  افراد غیر ایرانی بوده اند.

نامبرده در صفحه اصلی  ، سایت خود را  اینگونه معرفی می نماید:وب سایت بزرگ ایران فت نخستین و تنها وب سایت فتیش فارسی زبانان در دنیا و بزرگترین سایت فتیش خاورمیانه.

نامبرده همچنین در سایر پایگاههای های مستهجن و ضد دینی که در شبکه های مضلین دو و سه اعلام شدند جهت تبلیغ سایت و محتویات خود فعالیت داشته است.

وی برای گسترش دامنه فعالیت های خود و ترویج مضمون مستهجن اختصاصی پایگاه خود اقدام به راه اندازی ده ها وبلاگ در سرویس دهنده های مختلف کرده است که در این وبلاگ ها نیز محتویات مستهجن مرتبط با موضوع پایگاه خود  را منتشر می نمود.

وی همچنین جهت انتشار گسترده این محتویات مستهجن ، اقدام به تبدیل مطالب منتشره  (عکس، داستان، کلیپ) به فرمت های قابل اجرا در تلفن همراه نموده است. نامبرده در راستای تولید و انتشار موارد مستهجن اقدام به تکثیر و توزیع سی دی در زمینه موضوع سایتش برای کاربران نیز نموده است.

آریا .ع:

سن:26 سال        محل تولد:تهران        وضعیت تاهل:مجرد        تحصیلات:دانشجو        محل سکونت:تهران

متهم  آریا.ع مدیر و مالک یکی از شرکت های خدمات اینترنتی ، ارائه دهنده خدمات هاست و دامین به دو پایگاه مستهجن و ضد دین ایران فت و اس پرشین می باشد که این خدمات را با اطلاع از محتویات این پایگاه ها به آنها ارائه کرده است.

وی همچنین پشتیبانی فنی سایت متهم محمد مهدی.م را برعهده داشته است.

وی عضو خبرنامه های تعدادی از سایت های صهیونیستی بوده و همچنین  ارتباطاتی با شرکت های تجاری صهیونیستی داشته بوده است.

در فهرست اتهامات فرد مذکور ، ارائه خدمات عبور از فیلترینگ نیز مشاهده می شود.
 
 
 
 
 


قسمت پنجم
 عناصر شبکه مضلین پنج جهت جذب مخاطب فارسی زبان ، اقدام به راه اندازی و مدیریت پایگاه های اینترنتی با محتوای ضد ارزشی و مستهجن می نمودند که سایت های آنان تاثیر بسزایی در انتشار این نوع مطالب در محیط اینترنت داشته است.یکی از اهداف این افراد جذب مخاطبین فعال در سایر شبکه ها و سایت های مضلین به پایگاه های اینترنتی خود بوده است.
 1- سالم ص. با نام مستعار نوید:
 

سن:25      محل تولد:اهواز        وضعیت تاهل:مجرد  تحصیلات:دیپلم        محل سکونت:اهواز
نامبرده با راه اندازی حدود 7 سایت با محتوای ضد دین و مستهجن به دو زبان فارسی و انگلیسی و مرتبط کردن این سایت ها با یکدیگر بصورت تخصصی  در  زمینه های  آپلود عکس ، فیلم  و  کلیپ مستهجن  و  همچنین  ایجاد  انجمن های گفتگو با  موضوعات  ضد دین و غیر اخلاقی اقدام به جذب کاربر به سایت خود می نموده است.
وی همچنین در زمینه فروش اکانت های "vpn" فعال بوده و اکثرا برای ارتباط با دیگران در محیط اینترنت از نرم افزار های رمز کننده با امنیت بالا استفاده می نموده است.
متهم سالم.ص  سایت  اصلی  خود (sper.......com)  را  در  حدود  2 سال  پیش  غیر فعال نموده بود که بعد از گذشت دو سال  مجدد فعالیت های این سایت را از سر گرفت.
سایت اصلی متهم سالم.ص دارای سه بخش صفحه اصلی ، آپلود سنتر و انجمن های گفتگو بوده است.
بخش انجمن های گفتگوی سایت این متهم شامل بخش هایی از قبیل عکس ، فیلم و داستان های مستهجن در موضوعات مختلف غیر اخلاقی به دو زبان فارسی و انگلیسی بوده است.
 2- محمد رسول ک ن آ. با نام مستعار رونا:
 
سن:24        محل تولد:نجف آباد        وضعیت تاهل:مجرد تحصیلات:دانشجو        محل سکونت:نجف آباد
نامبرده با الگوگیری از سایت های شبکه های مضلین دو و چهار اقدام به راه اندازی سایت ضد ارزشی و مستهجن خود(Bo.......com) با طراحی بسیار جذاب و کار آمد جهت جذب مخاطب نموده است.
نکته حائز اهمیت در طراحی به کار رفته در این سایت استفاده از خط کوفی همراه با اعراب در طرح های گرافیکی و طراحی های خود جهت توهین به متون اسلامی و دینی می باشد.
از فعالیت های عمده وی در سایتش(Bo.......com) انتشار عکس های مستهجن ایرانی با کیفیت بسیار بالا و منحصر بفرد بوده است.
سایت وی شامل چهار بخش صفحه اصلی ، چت روم ، انجمن های گفتگو و آپلود سنتر اختصاصی می باشد.
بخش انجمن های گفتگوی سایت این متهم شامل بخش های عکس ، فیلم و داستان های مستهجن به دو زبان انگلیسی و فارسی بوده است.
وی مدیر یکی از شرکت  های  ارائه  دهنده  سرویس  هاستینگ  است  که  به  سایت های ارزشی و فرهنگی تخفیف های ویژه ای ارائه می نموده است.
لازم بذکر است که شرکت نامبرده نیز بدلیل تخلف ضد فرهنگی بدستور مقام محترم قضایی پلمپ گردید.
 3- یوسف ب. با نام مستعار نوید:
 
سن:26        محل تولد:بناب        وضعیت تاهل:مجرد تصیلات:دیپلم        محل سکونت:مشهد
نامبرده با برقراری ارتباط با یکی از هاستینگ های ایرانی ، درخواست فضا برای سایت مستهجن و ضد دین خود(ice......com) نموده بود که این هاستینگ با خرید فضا از سرویس دهنده خارجی این خدمات را به وی ارائه می داده است.
الگوی وی برای راه اندازی سایت خود بنا به اعترافات خودش سایت شبکه مضلین دو بوده است.
نامبرده با ترفند های مختلف مدیران فعال در سایت های مستهجن دیگر را شناسایی و از آنها دعوت به همکاری می نموده است ، بطوری که تنها  پس از گذشت 2 ماه از راه اندازی سایت خود به آماره خیره کننده ای از بازدیدکنندگان دست پیدا می کند.
متهم یوسف.ب به دلیل هک شدن سایتش اقدام به انتقال هاست به شرکت دیگری با امنیت بیشتر و راه اندازی مجدد سایت خود نموده بود که نشان دهنده اصرار وی در راه اندازی و انتشار سایت های اینترنتی با محتوای ضد دین ، ضد نظام و مستهجن می باشد.
سایت وی دارای دو بخش انجمن های گفتگو و آپلود سنتر اختصاصی بوده است.
بخش انجمن های گفتگوی سایت این متهم شامل بخش هایی از قبیل عکس ، فیلم و کلیپ مستهجن ایرانی و خارجی ، داستان های مستهجن فارسی و انگلیسی ، همجنس گرایان ، روابط نامشروع با محارم، فیلتر شکن و ... بوده است.
یوسب.ب جهت گسترش فعالیت های خود در انتشار محتوای مستهجن فارسی در اینترنت اقدام به راه اندازی و مدیریت وبلاگ هایی با همین موضوعات نموده است.
وی علاوه بر فعالیت های  مستهجن  نگاری  در  این  سایت  به  تبلیغ  جنبش های  سیاسی  ضد نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران می پرداخته است.
 


نوشته شده در تاریخ سه شنبه 88/2/8 توسط ایران

flash memory به عنوان یک دستگاه ذخیره‌ای با حالت جامد دیسک سخت و دوربین‌های دیجیتالی در نظر گرفته می‌شود."فلش مموری" یک نوع از تراشه‌های حافظه فقط خواندنی قابل برنامه‌ریزی پاک کردنی می‌باشد ولی خیلی سریعتر از آن کل تراشه را پاک و دوباره می‌نویسد. از یک شبکه شطرنجی که از دو دسته خط موازی و عمود بر یکدیگر و یک باتری‌ که دو ترانزیستور در هر تقاطع دارد درست شده است که این دو ترانزیستور به وسیله یک لایه نازک اکسید از هم جدا می‌باشند.
حافظه های فلش در تلفن های همراه ، دوربین دیجیتال ، دیسک های سیار ، mp3 player و غیره بکار می رود . تجارت حافظه های فلش در دو جهت صورت می پذیرد . حافظه های فلش NAND و NOR .
NOR اولین نوع حافظه های فلش بوده و از فناوری ساخت تراشه های EPROM و EEPROM پیروی می کند . سیستم عاملهای تلفن های همراه و دوربین های دیجیتال بر روی حافظه های NOR ذخیره شده اند .
حافظه های NANAD در اویل کار موفق نبودند اما پس مدتی رشد خوبی داشتند . این نوع حافظه نسب به حافظه های NOR از سرعت ذخیره سازی و پاک کردن بالاتری بهره میبرند . به همین جهت برای تغییرات عمده و نوشتن و پاک کردن حجم بیشتر اطلاعات مناسبترند . از این نوع حافظه ها در ساخت دیسکهای سیار فلش و پخش کنند های MP3 استفاده می کنند و در آینده نزدیک در تلفن های همراه نیز از آنها بیشتر بهره خواهند گرفت .
ویژگی های فلش
فلش دیسک و یا فلش درایو یکى از جدیدترین دستگاه هاى ذخیره سازى اطلاعات است که با توجه به ویژگى هاى منحصر به فرد خود توانسته است در کانون توجه علاقه مندان قرار گیرد. حافظه استفاده شده در این نوع دستگاه ها از نوع Solid State بوده و مى توان هزاران مرتبه اطلاعاتى را بر روى آنان نوشت و یا حذف کرد.
ویژگى فلش دیسک ها :
• حافظه هاى فلش یکى از متداول ترین نوع حافظه هاى Removable هستند که از آنان در دستگاه هاى کوچکى نظیر دوربین هاى دیجیتال، PDA و یا فلش دیسک استفاده مى شود.


•فلش دیسک هاى USB روشى سریع و آسان به منظور افزایش فضاى ذخیره سازى را در اختیار کاربران قرار مى دهند. این نوع دستگاه ها با استفاده از ویژگى هاى Plug & Play به سادگى و از طریق یک پورت USB به کامپیوتر متصل مى شوند. در زمانى که کامپیوتر روشن است مى توان یک فلش دیسک را به پورت USB متصل و یا از آن جدا کرد.

 
• پس از اتصال یک فلش دیسک به پورت USB کامپیوتر و شناسایى آن توسط سیستم عامل و نصب نرم افزارهاى ضرورى مى توان به سادگى فایل هاى مورد نظر را بر روى آن ذخیره کرد. قدرت درایوهاى فوق متاثر از پورت هاى USB است. از درایوهاى فلش USB به منظور اشتراک اطلاعات بین کامپیوترها و استفاده از فایل ها و اسناد مورد نظر در منزل و یا محل کار استفاده مى شود. حافظه هاى فوق داراى ظرفیت هاى متفاوتى بوده و مى تواند تا چندین گیگابایت را شامل شود.

• نحوه استفاده از فلش دیسک ها، همانند یک هارددیسک قابل حمل بوده و پس از اتصال آنان به پورت USB کامپیوتر امکان استفاده از آنان فراهم مى شود. در این رابطه به کابل هاى اضافه و یا آداپتور خاصى نیاز نیست.

• فلش دیسک ها امکان افزودن و حذف فایل ها را تا یکصد هزار مرتبه فراهم کرده و به منظور ذخیره محتویات دیجیتال تا ده سال مناسب هستند (از لحاظ تئورى).

• پس از نصب فلش دیسک نحوه عملکرد آن مشابه یک هارددیسک بوده و مى توان هر نوع داده اى را بر روى آن ذخیره، حذف و یا کپى کرد. فایل هاى موزیک، اسناد، نامه هاى الکترونیکى و فیلم نمونه هایى در این رابطه است.

• فلش دیسک هاى USB داراى یک واسط از قبل تعبیه شده USB هستند که با پورت هاى?.? USB و USB?.? کار مى کند. امکان استفاده از فلش دیسک هاى USB در سیستم هاى عامل متفاوتى وجود دارد.

• با استفاده از یک پورت USB?.? و یک فلش درایو USB?.? ، مى توان فایل ها را با سرعتى بالغ بر هشت مگابایت در ثانیه بازیابى و با سرعتى معادل هفت مگابایت در ثانیه ذخیره کرد.

• در صورتى که BIOS برد اصلى کامپیوتر اجازه دهد، مى توان فلش دیسک را به گونه اى پیکربندى کرد که با استفاده از آن سیستم را راه اندازى کرد (booting).

• امکان به اشتراک گذاشتن فلش دیسک ها در یک شبکه وجود داشته و تمامى عملیات آنان مشابه یک هارد درایو است.

• در زمان انتقال داده بر روى یک فلش درایو، چراغ LED آن روشن مى شود (فلش دیسک در حال استفاده براى عملیات خواندن و یا نوشتن است). با توجه به این که برخى از سیستم هاى عامل از cache در زمان نوشتن استفاده مى کنند، مى بایست قبل از جدا کردن فلش دیسک از پورت USB از غیرفعال بودن چراغ LED آنان اطمینان حاصل شود. خارج کردن فلش دیسک از کامپیوتر در حین عملیات نوشتن و خواندن علاوه بر این که داده ها را در معرض آسیب قرار مى دهد مى تواند به کامپیوتر و فلش دیسک نیز آسیب برساند.
استفاده از فلش دیسک
• نصب: پس از نصب فلش دیسک به پورت USB و تشخیص آن توسط سیستم عامل با مراجعه به بخش My Computer مى توان آن را در لیست درایوها مشاهده کرد.(یک آیکون Removable Disk)

• خواندن و نوشتن: نحوه خواندن، نوشتن، کپى و حذف فایل ها بر روى درایوهاى فلش، مشابه هارددیسک است.

• جداکردن دستگاه: پس از اتمام کار مى توان فلش دیسک را از پورت USB جدا کرد. بدین منظور مى بایست فرآیند Safe Removal را از طریق آیکون موجود در بخش Toolbar دنبال کرد.

از سایت مبین



نوشته شده در تاریخ شنبه 88/2/5 توسط ایران
6ـ اصغر ر.ل.ع با نام مستعار امید (omid-hi):

سن: 39 سال    محل تولد: شیراز     وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: ابتدایی     ساکن: شیراز

وی از مدیران اصلی سایت ضددین، ضد نظام و مستهجن آویزون و ایکس پرشیا می‌باشد که حدود 2000 تصویر با مضامین مستهجن در زمینه همجنس‌گرایی منتشر نموده است. از فعالیتهای دیگر وی نوشتن دهها مقاله پیرامون همجنس‌گرایی و موجه جلوه دادن این عمل می‌باشد. فعالیت اصلی وی ترویج همجنس‌گرایی در بین جوانان ایرانی بوده است.

 

7ـ مریم گ. با نام مستعار مریم (maryam jizjiz):

سن: 27 سال    محل تولد: یزد   وضعیت تأهل: متأهل    تحصیلات: دیپلم    ساکن: یزد

وی مدیر بخشهای همجنس‌گرایان زن و بخش طرفداران سکس خانوادگی و ضربدری و ادمین سایت ایران‌تکست بوده است که ارتباطات واقعی با اعضا بخصوص مدیران سایتهای مستهجن از جمله سایت آویزون و ایکس‌پرشیا داشته است. از جمله فعالیتهای دیگر وی جذب هزاران مخاطب به سایتهای مستهجن از جمله آویزون می‌باشد.

 

8ـ محسن ر. ق. با نام مستعار لاله 23 (lale23):

سن: 21 سال    محل تولد: شیراز    وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: سوم دبیرستان     ساکن: شیراز

وی از مدیران برجسته سایت ایکس پرشیا و آویزون بوده است که با انتخاب نام دخترانه اعضای بسیاری را در این سایتها جذب نموده است. از جمله فعالیتهای وی ارائه فایلهای صوتی و مستهجن فارسی‌زبان در بخش پادکست سایت آویزون بوده است. یکی دیگر از فعالیتهای وی مدیریت بخش سکسولوژی سایت آویزون می‌باشد.

  

9ـ ماشاءالله ک. با نام مستعار داریوش اِلون (daryush_alone):

سن: 31 سال    محل تولد: تهران    وضعیت تأهل: مجرد   تحصیلات: دیپلم     ساکن: تهران

وی از مدیران اصلی سایت ضددین و مستهجن آویزون بوده است که دارای ارتباطات زیادی با مدیران و اعضای این سایت می‌باشد. فعالیتهای وی در بخش انجمنهای گفتگوی سایت آویزون بسیار چشمگیر بوده و در حدود 8000 هزار پست با محتوای مستهجن و ضددین در این سایت می‌باشد.

 

10ـ هادی ع. با نام مستعار مهدی همه‌کاره (hamekare):

سن: 25 سال     محل تولد: مشهد     وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات: دانشجو     ساکن: مشهد

وی با ثبت حدود 12000 پست حاوی محتوای مستهجن و ضددین تنها در سایت آویزون از اعضای فعال این سایت بوده که با رعایت تمام جهات امنیتی توسط اعضا و سایر مدیران ارتباطات تلفنی و حضوری بسیاری با این کاربران برقرار کرده است که نشان از کیفیت کار نامبرده می‌باشد. نامبرده مبتکر ایجاد گروههای چند نفری در سایت آویزون بوده و محیطی جذاب برای فعالیت دیگر کاربران ایجاد می‌نموده است.

 



3ـ لیلا ج. با نام مستعارلیلی‌نازه (lilinaze):

سن: 30 سال     محل تولد: تهران     وضعیت تأهل: متأهل    ساکن: آمریکا

وی فعالترین مدیر سایت مستهجن و ضد دینی آویزون با بیش از 40 هزار پست با محتوای مستهجن و ضد دین می‌باشد. نامبرده نقش مهمی در انتخاب و گزینش مدیر برای بخشهای مختلف سایت داشته و تنها کسی است که بصورت حقیقی با سیاوش حسین‌خانی مسئول اصلی سایت آویزون ارتباط داشته است.

 

4ـ روح‌الله ل. با نام مستعار ساناز 2 (sanaz2):
 
سن: 30 سال     محل تولد: تهران     وضعیت تأهل: مجرد    تحصیلات: دانشجو    ساکن: تهران

نامبرده مدیر سایت مستهجن بیا کلیپ (biaclip.net) بوده که اقدام به ارائه و پخش کلیپهای مستهجن ایرانی در این سایت نموده است.وی ضمن مدیریت سایت فوق‌الذکر در سمت مدیریت بخش داستانهای مستهجن و سکسولوژی سایت آویزون فعالیت داشته است. همچنین وی یکی از مدیران سایت شهوتسرا بوده است.

 
5ـ شهروز و. با نام مستعار شهروزخان:

سن: 26 سال    محل تولد: گرگان     وضعیت تأهل: مجرد     تحصیلات: دانشجوی حسابداری      ساکن: گرگان

نامبرده در سایتهای مستهجن و ضددین آویزون، بیا کلیپ و آیس بازی مدیر و یا از اعضای فعال بوده و در این سایتها تولید کننده و منتشر کننده کلیپهای مستهجن ایرانی با مضامین دوربین مخفی، همجنس‌بازی، دوجنسه‌ها و سکس کودکان و... بوده است. وی تنها در سایت آویزون 400 کلیپ مستهجن ایرانی منتشر کرده که این کلیپها در حدود سه میلیون و دویست هزار بار دانلود شده است که این مقدار خود بیانگر کمیت و کیفیت کار وی می‌باشد.

 



قسمت دوم
 

1-متهم سعید.م با نام مستعار سیاوش حسین‌خانی:

 

مدیر شبکه بزرگترین سایت های مستهجن، ضددین و ضد امنیت فارسی‌زبان به نام ایران سکس و با آدرس اصلی www.avizoon.comو حامی فنی و مالی سایت xpersia.com و biaclip.net و shahvatsara.com می باشد.
سایت مورد نظر با 3 بخش صفحات اصلی، تالارهای گفتگو و آپلود سنتر اختصاصی اقدام به ارائه محتوای مستهجن فارسی‌زبان در سطح بسیار وسیع نموده است.
سایت های مورد نظر اقدام به ترویج انواع بی‌بندوباری‌های اخلاقی با هدف قبح‌زدایی از محرمات دینی، ترویج فساد در جامعه، سست کردن بنیان‌های اعتقادی و فروپاشی اساسی خانواده به جهت پیشبرد اهداف دشمن در عرصة ناتوی فرهنگی نموده است.
سیاوش حسین‌خانی اقدام به طراحی و اجرای سناریوی جذب و گزینش مدیر برای اداره این سایت نموده و از این طریق تعداد 20 مدیر اصلی با شرایط خاص را برای این سایت انتخاب و اقدام به مدیریت و توسعه محتوایی سایت‌های خود نموده است.لازم به ذکر است که شناسایی و گزینش مدیران این سایت ها با دقت و رعایت کلیه ملاحظات امنیتی از سوی وی صورت گرفته است.
نامبرده همچنین اقدام به ثبت دامین‌های مختلف برای عبور از فیلترینگ نموده و طرح جنگ با فیلترینگ جمهوری اسلامی ایران را در سایت‌های خود به اجرا درآورده است.
شبکه طراحی شده توسط متهم سعید.م با نام مستعار سیاوش حسین خانی با ایجاد ارتباطات خاص با شرکت آمریکایی ... که در امر ارائه خدمات هاست و دومین بسیار فعال بوده و به اکثر سایت های مستهجن، ضد دینی و ضد انقلابی فارسی زبان سرویس ارائه می نماید و خدمات قابل توجهی را از این شرکت دریافت نموده است که دارای پیشرفت قابل توجهی بوده است.
این شبکه با شناسایی، جذب و گزینش تعداد 20 مدیر اصلی و تعدادی مدیر میانی اقدام به گسترش فعالیت های خود در ترغیب کاربران ایرانی به تولید محتوای مستهجن فارسی زبان داشته و علاوه بر ارائه محتوای ضد اخلاقی محلی برای ارائه مطالب ضد دینی، توهین به اعتقادات اسلامی، اقدام بر علیه امنیت ملی از طریق فعالیت تبلیغی، راه اندازی جنبش های تحریم انتخابات، ارائه کتب ضاله و ضد دینی، پوشش اخبار ضد انقلاب،ترویج انواع بی بند و باری های اخلاقی با هدف قبح زدایی از مسائل ضد اخلاقی و فروپاشی بنیان های اجتماعی از این طریق، عادی جلوه دادن روابط نامشروع، استحاله افکار کاربران ایرانی در خصوص اعتقادات اسلامی و ارائه خوراک فکری در پوشش مطالب مستهجن و ضد دینی و ... نموده است.
این شبکه با راه اندازی آپلود سنتر اختصاصی با ایجاد فضای مخصوص کاربران محتوی بیش از 15 گیگابایت تصاویر مستهجن و ضد دینی می باشد.این تصاویر به طرز بسیار ماهرانه ای در کنار هم قرار دارند به صورتیکه در میان تصاویر مستهجن و ضد اخلاقی تصاویر ضد دینی و توهین به معصومین و تصاویر اهانت به بزرگداشت مقام آن ها قرار دارند.
همچنین اعضاء فعال این سایت اقدام به تهیه کلیپ های مستهجن با هدف ترویج بی بند و باری های اخلاقی و پرداخت پول به تولید کنندگان این کلیپ ها در سطح کشور و انتشار آنها در سطح بسیار وسیع نموده اند.این کلیپ ها تا کنون حدود 3500000 بار دانلود شده اند.
لازم به ذکر است که سرشبکه اصلی این شبکه (سیاوش حسین خانی) دارای ارتباطاتی با برخی سازمان های خارجی داشته است که این موضوع در حال پیگیری می باشد.
قابل ذکر است که مدیران اصلی سایت ها اقدام به تهیه و انتشار مطالب مستهجن و ضد دین در سطح گسترده می نمودند.

 

2ـ عبدالمطلب ق. با نامهای مستعار عرفان و روزبه:

سن: 24 سال     محل تولد: چابهار     وضعیت تأهل: مجرد      تحصیلات: دانشجو در کشور هند     ساکن: پونا هند

نامبرده مدیر سایت مستهجن، ضددین و ضدامنیت ایکس پرشیا می‌باشد.وی ضمن تشکیل شبکه‌ای از مدیران اصلی و مدیران میانی اقدام به ایجاد محلی جهت طرح مباحث ضداخلاقی و ضددینی و تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده است.  

 


نوشته شده در تاریخ شنبه 87/7/20 توسط ایران

یک گروه کارشناسی، برخی مقادیر، اوزان و مواد به کار رفته در احداث برج میلاد را به مقیاس هایی ملموس تبدیل کرده است.
به گزارش ایسنا، ارتفاع کل برج 435 متر و معادل 5/1 برابر ارتفاع برج ایفل در فرانسه است . ارتفاع 315 متری شفت بتنی برج نیز برابر با ارتفاع یک ساختمان 105 طبقه است و دکل آنتن برج میلاد نیز با 120 متر طول ، معادل ارتفاع یک ساختمان 40 طبقه است.
وزن کل سازه 161 هزار تن و معادل وزن 3 هزارو 578 تانک است . لابی برج نیز با زیر بنای 15 هزار مترمربع معادل 3 زمین فوتبال و زیر بنای 12 هزار متر مربعی راس سازه نیز برابربا 5/2 زمین فوتبال است.
230 کیلومتر کابل در احداث برج به کار رفته که طول آن معادل مسافت تهران - شمال است. 25 کیلومتر نیز متراژ لوله مصرفی در برج میلاد است که چیزی مساوی با 5/4 برابر ارتفاع قله دماوند محاسبه شده است.
2 برابر محیط کره زمین نیز مقیاس به دست آمده برای 80 هزار کیلومتر مسافت طی شده با آسانسورهای کارگاهی برج میلاد است.
9 هزار چراغ و 100 هزار پیچ نیز از دیگر مواد مصرفی در ساخت برج میلاد است که با یک میلیون و 300 هزار نفر روز در این پروژه به کار رفته است.
همچنین میانگین سنی مهندسان پروژه برج میلاد 31 سال عنوان شده است و 40 هزار نفر نیز از ابتدای زمان احداث تا کنون از این برج دیدن کرده اند.



<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 257
بازدید دیروز: 461
کل بازدیدها: 7487202

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]