سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیدنی ها !!! - معارف اسلامی
 
...
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 87/1/14 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86/12/26 توسط ایران

آخرین پست وبلاگ سایت های مفید و کاربردی در سال86

به خاطر اینکه ایام عید انشاء الله به  مسافرت می رم  و به همه اون هایی که به این وبلاگ سر زدن و یا می زنن عیدی ای داده باشم مطالب زیر رو به همه شما دوستان عزیز هدیه می کنم. اینهم عیدی ما!

اظهار نظر شما هم درباره وبلاگم می تونه بهترین عیدی برا من باشه.

                               ضد حال!

ضدحال یعنی این که برای اولین بار بخوای خانواده خودت رو با خانواده طرف آشنا کنی بعد در اوج حرف بابا بزرگت با زیر شلواری وارد بشه، بعد هم بیاد و با همه احوال پرسی کنه

 

ضد حال یعنی اینکه بعد از یک ماه التماس کردن به بابات، پول بگیری که بری مانتو بخری بعد روز اول مانتوت رو بپوشی با ذوق و شوق بری باهاش بیرون روی یه صندلی بشینی مانتوت بگیره به میخ صندلی و 10 سانت قشنگ جر بخوره (روز اول(

 

ضدحال یعنی مستخدم دانشگاه ازت تقلب بگیره.

 

ضدحال یعنی پنج سال خواستگاری رفتن.

ضدحال یعنی پنچر شدن چرخ ماشین در راه خواستگاری.

ضدحال یعنی منفی بودن جواب آزمایش قبل از عقد.

ضدحال یعنی رفتن برق سالن عروسی.یعنی گم کردن کلید ماشین عروس.

 

ضدحال یعنی یک برنامه ای در حال دانلوده و 1ساعت هم برایش وقت گذاشتی و به 99 درصد که رسید dc بشی.

 

ضدحال یعنی 3 سال پشت سر هم نمره‌ی عربی بشه 75/9 اعتراض بزنی و  عوض نشه!!!

 

ضدحال یعنی تو آتیش سوزی مدرسه هیچ نقشی نداری و فقط نظاره گر آتیش بودی.اونوقت مدیر مدرسه زنگ بزنه محل کار مامانت و بگه که دخترتون مدرسش رو آتیش زده.

ضد حال یعنی آدم واسه قبولی کنکور خر خونی کنه و آخرشم قبول نشه، ضدحال یعنی کسی که نخونده باشه کنکور قبول شه.

 

ضدحال یعنی یه پولی گیرت اومده باشه،بخوای باهاش خانوادرو ببری بیرون شام بدی.بعد نگاه کنی ببینی کیف پولت رو نیاوردی.بعد به بابات بگی: بابا میشه شما حساب کنی؟

 

ضد حال یعنی هنگام مسافرت با اتوبوس بین راه دستشوییت بگیره وروت نشه بگی (آقای راننده بزن کنار)وتا اولین توقفگاه صندلی روچنگ بزنی.ووقتی رسیدی ببینی دستشویی خرابه!!!

ضدحال اینه که تو خیابون تهرانپارس(گلاب به روتون) دستشوییت بگیره و از فلکه اول تا چهارم پیاده بری اما یدونه از سرویس‌های بهداشتی پارک ها درش باز نباشه!

 

ضدحال یعنی آدم با ماشین باباش جریمه بشه

 

ضدحال یعنی وسط اتوبان زنجیر چرخت بیفته، از اون ضدحال تر اینکه بعد از درست کردنش باطری المنت تموم بشه، باز از اون ضدحال تر اینکه پشت سرش بارون بیاد.

 

ضد حال یعنی داماد باشی و وقتی عاقد داره صیغه عقد رو میخونه و همه زول زدن بهت،(گلاب به روتون) دستشوییت بگیره و اونقدر بهت فشار بیاره که دیگه نتونی خودتو نگه داری و

 

ضدحال یعنی اینکه روزی که می خواد واست خواستگار بیاد یه جوش گنده زیر چشم سمت چپت در بیاد و  وقتی می خواستی چایی ببری پات بگیره لب فرش، بعد تازه وقتی خواستی بگیری جلوی مادر شوهر انقدر دستت بلرزه که همش بریزه رو سینی چایی!!!

 

ضد حال یعنی همه این ها روبخونی اما نظر ندی!!

                                                                 مناجات

پروردگارا ! سال های عمر ما چون ثانیه ای می گذرد . سال هایی که چون برق می آید و می رود . خدایا ! این عمر بی بازگشت ما رو به پایان است اما ما غافل از احوال خویشتنیم . خدایا ! این بنده چون همیشه با تو میثاق بستم تا در آغاز بهار طبیعت وهم زمان با خانه تکانی منزل ، دل وجانم را نیز خانه تکانی کرده و زنگار های گناه ونا فرمانی را از خانه دلم بزدایم و آینه دلم را از آلودگی های معصیت صیقل بخشم وفرصت های طلایی عمرم را غنیمت شمارم . فرصت هایی که چون ابر بهاری می گذرد و هر لحظه آن می تواند سرنوشتی ارزشمند را برایمان رقم زند .

خدایا ! باز هم پیمان شکنی کردم و از شیطان نفس سرکش ، فرمانبری نموده و ثانیه ها و ساعات و روزها و ماه ها را مانند همیشه به آسانی از کف دادم و اینک ، گذشته تاریک زندگی را در پیش رویم ترسیم نموده و اشک حسرت در چشمه های دلم می جوشد .خدایاباز هم با تو پیمانی دوباره می بندم تا به انسانیت وهویت واقعی خویش باز گردم و هم زمان با بهار طبیعت وشکفتن شکوفه های بهاری ، کیمیای عشق تو را در اعماق سرزمین جانم شکوفا ساخته ودل و جان پژمرده خویش را از زلال دریای رحمت و معرفت تو طراوت بخشم.

خدایا اینک ما انسان های نیاز مند ، بار دیگر و در هر حال ، دست نیاز به سوی تو دراز نموده و چشم امید به رحمت بی پایان تو دوخته و از تو می خواهیم هر آنچه به مصلحت دین ودنیای ماست برایمان مقدر فرمایی واین سال را از بهترین سالهای عمر ما قرار دهی . خدایا کشور و رهبر و ارتش و ملت ما را در پناه خود محافظت فرما و شر دشمنان این سرزمین را به خودشان باز گردان وآنان را به خود مشغول ساز .

خدایا سکاندار کشتی نجات ما و بشریت ، مولا و آقایمان مهدی فاطمه ویوسف زهرا است . خدایا تا به کی انتظار ؟ خدایا ! در فرج آن عزیزدلمان ، تعجیل قرار ده و چشم ودل ما را با دیدنش روشن فرما . آمـــین

ازاستاد معتقدی

سالی خوشی را برای شما وخانواده محترمتان آرزومندم.در لحظات تحویل سال ما رو هم دعا کنید. اللهم عجل لولیک الفرج



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86/12/26 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86/12/26 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86/12/26 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 86/12/26 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ شنبه 86/12/25 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ شنبه 86/12/25 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ جمعه 86/12/24 توسط ایران
<   <<   6   7   8   9      >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 210
کل بازدیدها: 7494159

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]