سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای سفر به عتبات عالیات وسوریه - معارف اسلامی
 
...
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 88/7/21 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 88/7/19 توسط ایران

http://www.emamhossein.com/ertebate%20mostaghim%20ba%20haram%20emamhossein.htm

می دونم شما هم مثل من قلب تون رو تو بین الحرمین جا گذاشتین و منتظرین تا...

ما رو هم دعا کنید.



رییسان سازمان های هواپیمایی کشوری ایران و عراق بر ضرورت برقراری پروازهای برنامه ای و زیارتی میان دو کشور و انجام منظم این پروازها تاکید کردند.
به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا از سازمان حج و زیارت، "محمد علی ایلخانی" سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری ایران و عدنان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عراق پس از دو روزگفت وگو در بغداد توافق کردند، پروازهای برنامه ای با ظرفیت هزار و 600 نفر مسافر در هفته و پروازهای زیارتی با ظرفیت نامحدود به صورت منظم با همکاری شرکت های هواپیمایی دو کشور برقرار شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در این باره گفت: در این نشست ها توافق شد مسوولان شرکت هواپیمایی العراقیه بزودی به ایران سفر کنند تا میزان افزایش ظرفیت و سطح توانایی شرکت ها بررسی شود.
"رضا جعفرزاده" افزود : این نشست در پی وقفه در انجام پرواز زایران ایرانی و ناهماهنگی ایجاد شده از سوی طرف عراقی برگزار شد و دو طرف بر برطرف کردن موانع و برقراری منظم و مناسب پروازهای برنامه ای و زیارتی میان دو کشور تاکید کردند.
برنامه پرواز زایران ایرانی به مقصد عتبات عالیات در عراق به علت ناهماهنگی ایجاد شده از سوی طرف عراقی و افزایش یکطرفه قیمت پروازی، مدتی متوقف شد.

28/6/1388
http://www.labbaik.ir/fa/default.aspx?page=news&newsID=15700

 



نوشته شده در تاریخ جمعه 88/6/27 توسط ایران

http://alsahla.net/ar/index.php?act=artc&id=42

بعد از ورود به سایت با کلیک بر روی گزینه معرض الصور عکس های مسجدسهله رو می تونید ببیند.



نوشته شده در تاریخ جمعه 88/6/27 توسط ایران

http://www.ansarh.com/waves_detail_listen_51_1700.html

یتناول الفیلم تحقیق حول العتبات المقدسة بمدینة سامراء والتی من أهمها مرقد الإمامین علی الهادی والحسن العسکری علیهما السلام ، کذلک یتناول تحقیقا عن سرداب الغیبة الخاص بإمامنا الحجة بن الحسن العسکری عجل الله تعالى فرجه الشریف ، والفیلم من إعداد فؤاد حسین وکتابة النص لنسرین إدریس والتعلیق لعلی شقیر وإخراج بلال خریس ، وهو خاص بقناة المنار الفضائیة ، والفیلم حجمه کبیر جداً نظراً لجودته العالیة ، لذا ننصح بتنزیله على أجهزتکم ومن ثم مشاهدته

المدة: 32.44 دقیقة ، الحجم: 35.59 م.ب



بعد از کلیک بر روی این لین rm اضغط هنا لحفظ الملف بصیغة rm   وارد صفحه ی دیگری می شوید . در این صفحه بر روی تحمیل آلان کلیک کنید. بقیه کار رو هم که انشاء الله بلدید. به همین سادگی

از اونجایی که اینترنت بنده هنوز گازوئیلی هسش و اینترنت پرسرعت ندارم موفق به دانلود و تماشای این فیلم نشدم

مدت فیلم: 32.44 دقیقة ، حجم: 35.59 مگابایت



نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 88/6/26 توسط ایران
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/6/18 توسط ایران

زیارت تصویری مسجد کوفه و محراب شهادت امام علی(ع) در شهر کوفه (تصاویری از گوشه گوشه مسجد و محراب) همراه با روایت راوی، زمان 1 دقیقه و 22 ثانیه، کیفیت برتر

http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=77655&musicid=40288

برای دانلود ابتدا بر روی لینک بالا کلیک کرده سپس در صفحه باز شده بر روی گزینه دانلود ( که به انگلیسی نوشته شده) کلیک نمایید.



نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/6/18 توسط ایران

زیارت تصویری مرقد میثم تمار از یاران راستین امام علی(ع) در شهر کوفه (تصاویری از گوشه گوشه خانه و مرقد و مقتل میثم و نخلی که میثم از آن به دار آویخته شد) همراه با روایت راوی، زمان 1 دقیقه و 50 ثانیه، کیفیت برتر

http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=77655&musicid=40292

برای دانلود ابتدا بر روی لینک بالا کلیک کرده سپس در صفحه باز شده بر روی گزینه دانلود ( که به انگلیسی نوشته شده) کلیک نمایید.



<      1   2   3   4   5   >>   >
.: Designed By Night-Skin.com :.


بازدید امروز: 344
بازدید دیروز: 726
کل بازدیدها: 7492443

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]